חיפוש

EN

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מאמאנט – משחקי כדורשת כאמצעי לשינוי עמדות ושבירת מוסכמות בחברה

מעניין? שתפו:

קהילת המאמאנט פועלת בכל נימי החברה הישראלית, בכל המגזרים, ובכל שכבות החברה. היא מייצרת קהילה סובלנית, המקבלת את האחר, מעודדת את כל מי שמצטרפת אליה, ואתה את הסובבים את האמהות , באמצעות הספורט וערכיו השוויוניים ליצירת הגינות , סובלנות, מיגור אלימות, קבלת האחר( מגזרים שונים, פתיחת דלתות לשכבות הנחשבות חלשות) ובונה קהילה עירונית /ישובית חזקה ותומכת עבור כל תושביה.

הפעילות מתקיימת מעל 14 שנים, עם תכניות מובנות, שפרצו כבר מזמן אתלוגו מאמאנט תחומי פעילות הספורט עצמה, ומתקיימים במקומות שונים בחברה הישראלית כמודל לחיקוי- פעילות בתוך בתי הספר, פעילות בתוך בתי הכלא עם אסירות, במעונות לנשים מוכות, נערות בסיכון, צרכים מיוחדים וכן פעילות עם עמותות חברתיות שונות ופעילות עם משרדי ממשלה וחברות מסחריות.

התוכניות האלה מעניקות למשתתפים בהן כלים ערכיים ודרכי פעולה ספורטיביים ליישום הגינות במגרש ובחיים, שמירה על כללים במגרש ובחיים, גיוס הקהל לתמוך ולעודד חיובי, לבנות קהילה עירונית/ ישובית שחולקת את הערכים האוניברסליים האלה ומאפשרת לקהילה לחבר את כל שכונות העיר לקהילה מאוחדת של אמהות ומשפחות. אנו משתמשים באמצעים חווייתיים שכל אמא ואישה יכולה להתחבר אליהם בקלות באמצעות משחק קבוצתי.

שם הארגון: מאמאנט

מציגת הכלי: עפרה אברמוביץ

מייל: [email protected]

האתר:http://www.mamanet.org.il/

רק עוד רגע מזמנך,
הכדור זקוק לך

למרכז השל נסיון של מעל ל-20 שנה בהכשרות וקורסים פורצי דרך לרשויות מקומיות, משרדי ממשלה והציבור הרחב

לא מצאת את הקורס שמתאים לך? נשמח מאד לעזור לך למצוא אותו